
آشنایی با ترندهای بازاریابی تکنولوژی و حریم خصوصی، ترندهای بازاریابی به شما اجازه میدهد تا: 1- با نحوه خرید و تحقیق مصرفکنندگان محصولات خود و رقیبان آشنا شوید، 2- درباره تغییرات رفتار مصرفکنندگان و خصوصیات فردی آنها اطلاعات به دست بیاورید، 3- اطمینان حاصل کنید که در شناخت مخاطبان هدف و نیازهای آنها از رقیبان جلوتر هستید، 4- به تغییرات بازار واکنش نشان دهید و سرمایه خود را حفظ کنید و 5- با بازار هدف و رقبای خود در ارتباط باشید. برای اینکه بیشتر با ترندهای بازاریابی آشنا شوید، در این مقاله ما به بررسی ترندهای مرتبط با بازاریابی تکنولوژی و بازاریابی حریم خصوصی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.


غیرممکن است وارد دنیای بازاریابی شده باشید اما نامی از دیجیتال مارکتینگ نشنیده باشید. بازاریابی دیجیتال این روزها به یکی از مهمترین شاخههای بازاریابی تبدیل شده است و بازاریابها تلاش میکنند تا هرچه بیشتر از آن کمک بگیرند.

اولین بلاک چین با تکیه بر کارهای استوارت هابر، اسکات استورنتا و بایر در زمینه شبکههای رمزنگاری شده را ساتوشی ناکاموتو اسرار آمیز در سال ۲۰۰۸ ساخت. اما از آن زمان تاکنون، این شبکه به انقلابی وسیعتر بدل شده است، احتمالا سوال اصلی که هر شخص ممکن است بپرسد این است که بلاک چین چیست و چگونه کار میکند؟ در این مقاله تلاش کردیم تا در مورد همه جنبههای فناوری Blockchain به زبان ساده صحبت کنیم.

موتور جستجوی گوگل اولین و شاید حتی آخرین مقصد هر کاربری است که در پی یافتن چیزی در دنیای وب قرار دارد. اما چرا کاربران تا این اندازه به موتور جستجوی گوگل در طراحی سایت علاقه نشان داده و هیچ رغبتی به استفاده از سایر موتورهای جستجو نشان نمیدهند؟ گوگل به عنوان غول دنیای وب، امروز در این دنیا فرمانروایی میکند.

ایلان ماسک احتمالاً ۷۵ درصد از کارمندان توییتر را اخراج میکند. افرادی آگاه به واشینگتن پست گفتهاند که ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر، ۷۵ درصد از ۷٬۵۰۰ کارمند فعلی این شبکهی اجتماعی را اخراج میکند.