
- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 8
روانشناسی فروش چیست و اجزای موفقیت در روانشناسی فروش چیست؟ (بخش دوم)، روانشناسی فروش یعنی توانایی درگیر کردن و اثرگذاری بر این سه حوزه با استفاده از تکنیکهای روانشناسی. در ادامه این سه جزء را بیشتر مورد بررسی قرار میدهیم. فقط باید مراقب باشید دچار اثر دانینگ کروگر در یادگیری اصول روانشناسی فروش نشوید.
مطالعه بیشتر: روانشناسی فروش چیست و اجزای موفقیت در روانشناسی فروش چیست؟ (بخش دوم)

- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 7
روانشناسی فروش چیست و اجزای موفقیت در روانشناسی فروش چیست؟ (بخش اول)، روانشناسی فروش یکی از مهمترین مهارتهایی است که هر فروشنده موفق و حرفهای باید آن را داشته باشد. استفاده از تکنیک های فروش و روانشناختی و همچنین تسلط بر انواع سوگیریهای شناختی برای اثرگذاری بر تصمیمگیری مشتریان، به یکی از ضرورتهای شغل فروشندگی تبدیل شده است.
مطالعه بیشتر: روانشناسی فروش چیست و اجزای موفقیت در روانشناسی فروش چیست؟ (بخش اول)

- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 26
انواع گزارش های نرم افزار CRM (بخش دوم)، گزارشات نرم افزار CRM به مشاغل کمک میکند تا پیشرفت خود را در جهت اهداف خود پیگیری کنند، مشکلات را سریع تشخیص دهند، کارآمدتر عمل کنند و هوشمندانه بفروشند. گزارش کاریز فروش، عملکرد فروش، پیشبینی فروش، فعالیتها، گزارش پروندهها و گزارشهای سودآوری مهمترین موارد هستند.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 21
قابلیت گزارش دهی یکی از ارزشمندترین ویژگیهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که نمای کلی از عملکرد تجاری را ارائه میدهد. گزارش های CRM به اشکال مختلف ارائه میشود و توسط همه ذینفعان (تیم فروش، بازاریابی، سرمایه گذاران و غیره) استفاده میشود.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 51
چرا باید از اینفوگرافیک پویا در برنامه بازاریابی خود استفاده کنیم؟، اینفوگرافیک پویا تکنیکی دیداری برای نمایش اطلاعات در قالب یک ویدیو (معمولا ویدیوی آنلاین) است. در دنیایی که در آن ۹۰ درصد اطلاعات دریافتی مغز ما به صورت اطلاعات دیداری است، استفاده از تکنیک اینفوگرافیک میتواند در انتقال پیام به مخاطب بسیار موثر باشد. زمانی که این تکنیک با حرکت و پویانمایی نیز همراه باشد، توجه مخاطب را بیش از پیش به خود جلب خواهد کرد.
مطالعه بیشتر: چرا باید از اینفوگرافیک پویا در برنامه بازاریابی خود استفاده کنیم؟