
- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 71
قابلیت گزارش دهی یکی از ارزشمندترین ویژگیهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که نمای کلی از عملکرد تجاری را ارائه میدهد. گزارش های CRM به اشکال مختلف ارائه میشود و توسط همه ذینفعان (تیم فروش، بازاریابی، سرمایه گذاران و غیره) استفاده میشود.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 98
چرا باید از اینفوگرافیک پویا در برنامه بازاریابی خود استفاده کنیم؟، اینفوگرافیک پویا تکنیکی دیداری برای نمایش اطلاعات در قالب یک ویدیو (معمولا ویدیوی آنلاین) است. در دنیایی که در آن ۹۰ درصد اطلاعات دریافتی مغز ما به صورت اطلاعات دیداری است، استفاده از تکنیک اینفوگرافیک میتواند در انتقال پیام به مخاطب بسیار موثر باشد. زمانی که این تکنیک با حرکت و پویانمایی نیز همراه باشد، توجه مخاطب را بیش از پیش به خود جلب خواهد کرد.
مطالعه بیشتر: چرا باید از اینفوگرافیک پویا در برنامه بازاریابی خود استفاده کنیم؟

- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 89
آشنایی با ترندهای بازاریابی تکنولوژی و حریم خصوصی، ترندهای بازاریابی به شما اجازه میدهد تا: 1- با نحوه خرید و تحقیق مصرفکنندگان محصولات خود و رقیبان آشنا شوید، 2- درباره تغییرات رفتار مصرفکنندگان و خصوصیات فردی آنها اطلاعات به دست بیاورید، 3- اطمینان حاصل کنید که در شناخت مخاطبان هدف و نیازهای آنها از رقیبان جلوتر هستید، 4- به تغییرات بازار واکنش نشان دهید و سرمایه خود را حفظ کنید و 5- با بازار هدف و رقبای خود در ارتباط باشید. برای اینکه بیشتر با ترندهای بازاریابی آشنا شوید، در این مقاله ما به بررسی ترندهای مرتبط با بازاریابی تکنولوژی و بازاریابی حریم خصوصی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.
مطالعه بیشتر: آشنایی با ترندهای بازاریابی تکنولوژی و حریم خصوصی

- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 207

- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 211
غیرممکن است وارد دنیای بازاریابی شده باشید اما نامی از دیجیتال مارکتینگ نشنیده باشید. بازاریابی دیجیتال این روزها به یکی از مهمترین شاخههای بازاریابی تبدیل شده است و بازاریابها تلاش میکنند تا هرچه بیشتر از آن کمک بگیرند.