
- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 32
۶ توصیه طلایی برای “کسبوکارهای کوچک” (بخش دوم)، بر اساس تعاریف رسمی کسب و کار کوچک، یک فرایند اقتصادی مستقل است و هر شرکتی که کمتر از 500 کارمند داشته باشد شامل این نامگذاری می شود. در ادامه این مطلب، توصیه هایی را مطابق با نیازها و امکانات روز درباره کسب و کارهای کوچک مطرح می کنیم که پرداخت جدی بدان می تواند برای کسب و کار شما نیز مفید باشد.
مطالعه بیشتر: ۶ توصیه طلایی برای “کسبوکارهای کوچک” (بخش دوم)

- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 34
۶ توصیه طلایی برای “کسبوکارهای کوچک” (بخش اول)، بسته به نظام اقتصادی کشوری که در آن زندگی می کنید، نمونه های کسب و کارهای کوچک متفاوت است. مانند فروشگاه ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، دفاتر وکالت، عکاسی ها، شیرینی فروشی ها، دفاتر تبلیغاتی، طراحی وب و … همگی به نوعی در رده کسب و کارهای کوچک طبقه بندی می شوند. از این رو به رغم استفاده ازکلمه “کوچک” در عنوان؛ این گروه از کسب و کارها با توجه به گستردگی پوشش و مخاطب بخش مهمی از چرخه اقتصادی و گردش پول در یک کشور را بر عهده دارند.
مطالعه بیشتر: ۶ توصیه طلایی برای “کسبوکارهای کوچک” (بخش اول)

- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 55
روانشناسی فروش چیست و اجزای موفقیت در روانشناسی فروش چیست؟ (بخش دوم)، روانشناسی فروش یعنی توانایی درگیر کردن و اثرگذاری بر این سه حوزه با استفاده از تکنیکهای روانشناسی. در ادامه این سه جزء را بیشتر مورد بررسی قرار میدهیم. فقط باید مراقب باشید دچار اثر دانینگ کروگر در یادگیری اصول روانشناسی فروش نشوید.
مطالعه بیشتر: روانشناسی فروش چیست و اجزای موفقیت در روانشناسی فروش چیست؟ (بخش دوم)

- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 50
روانشناسی فروش چیست و اجزای موفقیت در روانشناسی فروش چیست؟ (بخش اول)، روانشناسی فروش یکی از مهمترین مهارتهایی است که هر فروشنده موفق و حرفهای باید آن را داشته باشد. استفاده از تکنیک های فروش و روانشناختی و همچنین تسلط بر انواع سوگیریهای شناختی برای اثرگذاری بر تصمیمگیری مشتریان، به یکی از ضرورتهای شغل فروشندگی تبدیل شده است.
مطالعه بیشتر: روانشناسی فروش چیست و اجزای موفقیت در روانشناسی فروش چیست؟ (بخش اول)

- توضیحات
- نوشته شده توسط: karbar
- دسته: blog
- بازدید: 75
انواع گزارش های نرم افزار CRM (بخش دوم)، گزارشات نرم افزار CRM به مشاغل کمک میکند تا پیشرفت خود را در جهت اهداف خود پیگیری کنند، مشکلات را سریع تشخیص دهند، کارآمدتر عمل کنند و هوشمندانه بفروشند. گزارش کاریز فروش، عملکرد فروش، پیشبینی فروش، فعالیتها، گزارش پروندهها و گزارشهای سودآوری مهمترین موارد هستند.